czwartek, 6 marca 2014

O.S.T.R. and MARCO POLO - KARTAGINA (2014) Edycja Specjalna. Finał Zakupu

Na kanale Asfalt Records, pojawił się pierwszy filmik z przylotu Marco Polo do Polski by promować album ''Kartagina''. Później zostaje odebrany z lotniska a następnie w samochodzie zostaje mu przedstawione wydanie albumu, o którym wcześniej pisałem. 




Muszę przyznać, że pierwsza reakcja Marco Polo jest taka sama jak moja.
No a wracając do zakupu edycji specjalnej to postanowiłem ją nabyć po raz kolejny.


Paczka przyszła, solidnie zapakowana tym razem w oryginalnym pudełku, w jakie to Asfalt Shop pakowało.


Tym razem widzę solidnie zapakowaną przesyłkę.


Widzę, że sprzedawca mi nie żałował, dodatkowo owinął folią bąbelkową. Moim zdaniem to dobrze świadczy o takim człowieku


No i wreszcie nareszcie całe pudełko.


No i oczywiście w środku wszystko to samo


Różnice widać gołym okiem, więc czuję się w jakiś sposób usatysfakcjonowany. Natomiast nie zmienia to faktu, że edycja specjalna nie jest wcale taka do końca specjalna. Może następnym razem mnie zaskoczą. Czas pokaże czy się uda.

Poniżej filmik, z którego wyciąłem sobie zdjęcia Marco Polo