środa, 25 grudnia 2013

Duperele Łaciatego/Ulubiona Kolekcja: W Witrynach Odbicia (2000-2005)

Kolejną moją ulubioną kolekcją po dyskografi O.S.T.R. jest grupa WWO. Grupa W Witrynach Odbicia wywodząca się z kolektywu Zip Skład. Po tym jak w 1999 roku ukazał się materiał tejże ekipy pt ''Chleb Powszedni'', zaczeły tworzyć się różne projekty (dużo by o tym pisać). No i jednym z nich był projekt WWO. Ja osobiście zainteresowałem się nimi w momencie gdy usłyszałem kawałek ''Jeszcze Będzie Czas''. Pamiętam iż w tamtym czasie album ''Masz i Pomyśl'' na kasecie kosztował 24,99 zł a single około 10 złoty. Nabyłem kasete no ale poźniej stwierdziłem, że jakość, przewijanie i sam nośnik jest słaby i lepiej zakupić CD. Za pierwszy album, który mam do dzisiaj zapłaciłem dokładnie 60 złoty. No i właściwie od tego krążka, tak się rozpoczeła moja przygoda z kupowaniem oryginalnych polskich płyt. Następnie po roku czasu, wraz z drugim albumem (właściwie singlem ''Moda''), grupa zmieniła nazwę z 
W Witrynach Odbicia na W Wyjątkowych Okolicznościach. Powodem było to iż wytwórnia BMG Poland umieściła bez wiedzy zespołu, kawalek na składance MTV. Następnie przez prawie 3 lata była cisza z wydawnictwami aż do ukazania się podwójnego mistrzowskiego albumu. W 2005 tak zwane czwarte WWO było ostatnim dziełem z pod szyldu tego składu. 
Z perspektywy czasu, rzeczy, które Sokół, Jędker oraz DJ Deszczu Strugi stworzyli są ponadczasowe. W Witrynach Odbicia to piękny kawałek historii polskiego rapu. Kawałek, o którym warto przypomnieć wspomnieć żeby niezapomnieć.


Dyskografia od 2000 do 2005 roku:
W Witrynach Odbicia - Obejrzyj Sobie Wiadomości (singiel, data wydania:: 7 sierpnia 2000 roku)
W Witrynach Odbicia - Masz i Pomyśl (album, data wydania: 6 września 2000 roku)
W Witrynach Odbicia - Jęszcze Będzie Czas (singiel, data wydania: 12 luty 2001 rok)
W Witrynach Odbicia - Moda (singiel, data wydania: 1 października 2002 roku)
W Wyjątkowych Okolicznościach - We Własnej Osobie (album. data wydania: 28 października 2002 roku)
WWO - Witam Was W Rzeczywistości (album, data wydania: 15 listopada 2005)
WWO - Życie Na Kredycie (album, data wydania: 15 listopada 2005 roku)


Na chwilę obecną cztery albumy WWO można dostać tylko w reedycjach lub z drugiej ręki.