niedziela, 23 listopada 2014

Ciekawostki Kolekcjonerskie - O.S.T.R. - Jazzurekcja (2004 , Asfalt Records)

Co tydzień wchodzę na moją skrzynkę kokaina@o2.pl
Tym razem wiadomość od samego CEO wytwórni Asfalt Records
Odnośnie mojej kolekcji płyt O.S.T.R:



Więc Tytusowi chodzi o to:

Pierwsze wydanie z pierwszego tłoczenia ''Jazzurekcji''. Oprócz naklejki na froncie płyty i loga ''Jazzurekcja'' obok tracklisty. Tak powinno wyglądać: 


Poniżej moje dwie płyty ''Jazzurekcja'' z pierwszego wydania.
Po lewej jest pierwsze tłoczenie
Po prawej drugie tłoczenie z wspomnianym błędem drukarskim gdzie logo nie zostało wydrukowane.



Pomijając logo to można jeszcze dostrzec różnice w odcieniu czerwieni. W pierwszym wydaniu z pierwszego tłoczenia kolor  czerwony jest bardziej nasycony. 
Gdyby nie wiadomość od Tytusa nawet nie wiedział bym o tym
Dla mnie jako kolekcjonera jest to fajna ciekawostka



(screeny z mojej poczty zrobione w celu informacyjnym dla byłych kolekcjonerów, dla obecnych i dla tych którzy kiedyś staną się i będą chcieli mieć oryginalne pierwsze wydania muzyka O.S.T.R.)