piątek, 30 maja 2014

z cyklu pierdolone ciekawostki - Céline Gold Chain sunglasses Price: $4,000.00 Celine Sunglasses Very Rare Limited Edition only for rich and famous people

Ostatnio spodobały mi się okulary jakie nosi raper Tede. Zresztą jedne z wielu jakie nosi. No i szukałem, szukałem i znalazłem. Więc są to okulary znanej ekskluzywnej francuskiej marki Celine. Gdy się pojawiły na rynku bardzo szybko zostały wyprzedane. Cena za oryginalne wynosiła 3,999.99 dolarów czyli jakieś 12 tysięcy złotych. Wydalibyście tyle pieniędzy na okulary? Czy na maść na ból dupy?



''When the stores received the first batch of these (which sold out in minutes) buyers were complaining that they were too heavy due to the Gold chain. So production immediately stopped with only a very limited number actually making it to the stores and not to be re-produced. Even if they are they won’t be to the same quality, design or build.










Rick Ross ma bo go stać


Tyga ma bo go stać


Beyonce bo ma pieniądze



No i przemiły wrażliwy człowiek Tede. Też ma te okulary?


Czy można w Polsce dorobić się za morderstwo rap gry. Odpowiedź brzmi można #kurt_rolson  #sztastam_forsą
No ale co bogatemu zabronisz?

Pomijając podróbki znalazłem w necie jedyną aukcje gdzie można nabyć autentyczne oryginalne okulary tego modelu.
buy real CELINE GOLD CHAIN SUNGLASSES Authentic


a poniżej wersja dla ubogich:
buy fake Celine Gold Chain Sunglasses Swag


Tede może ewidentnie zabija rap grę i ma hajs. No ale wydaje mi się, że ma uboższą wersję, bo jak sam przyznaje na Facebooku : )



oryginalnych okularach Céline,  stosunek oprawek do zauszników ; pod lekkim kątem i połączone są bezpośrednio:


u Tedego zaś, są one proste i jest jeszcze łącznik między oprawkami a zausznikami.

The End of Swag Rozkmina
hehehe : D