niedziela, 8 czerwca 2014

Kolekcjoner Łaciaty Bankrut przedstawia: moja kolekcja płyt Tede -------> dyskografia Tede <----------------------------------------------------

Jedenasty studyjny album:
Tede - #kurt_rolson [premiera 17 maj 2014]

Kupiłem ten album do Kurwy Nędzy Rzeczypospolitej i mój wniosek jest taki. Kurt Rolson to najlepsza płyta hip-hopowa 2014 roku. Najlepsza pod względem produkcji muzycznych (bitów) i najlepsza pod względem świeżości w stylu rapowania. 


W preorderze było 1000 sztuk, numerowanych i z podpisami. Mój numer to 664, szkoda, że nie 666. 


Producent Sir Mich i raper Tede, moim zdaniem stworzyli na chwilę obecną najlepszą płytę w tym roku. Płytę do której chce się wracać oraz płytę, która nie męczy podczas każdego kolejnego odsłuchu. Dla mnie to Ameryka po Polsku. Wielu innych raperów próbowało ale im się nie udało kopiować styl zza oceanu. Po czym przerzuciła się na dub stepy. Natomiast tych dwóch panów skumało o co chodzi i stworzyło zajebiste dzieło. Mam nadzieję, że następny album jeszcze bardziej będzie przesiąknięty Ameryką.


5 moich ulubionych kawałków z tego dwu płytowego albumu to:







Poniżej moja skromna kolekcja płyt TEDE. Skromna ponieważ z mikstejpami i singlami jakie wyszły jest tego dużo więcej.


Oficjalne studyjne solowe albumy TEDEgo:
1. TEDE - S.P.O.R.T. (2001 rok)
2. TEDE - 3H Hajs Hajs Hajs ( 2003 rok)
3. TEDE - Notes (2004 rok)
4. TEDE - Esende Mylffon (2006 rok)
5. TEDE - Ścieżka Dźwiękowa (2008 rok)
6. TEDE - Notes 2 (2009 rok)
7. TEDE - Fuck Tede/Glam Rap (2010 rok)
8. TEDE - Notes 3D (2010 rok)
9. TEDE - Mefistotedes (2012 rok)
10. TEDE - Elliminati (2013 rok)
11. TEDE - #kurt_rolson (2014 rok)