wtorek, 22 kwietnia 2014

Kolekcjoner Łaciaty Bankrut przedstawia: Ten Typ Mes - Trzeba Było Zostać Dresiarzem / Wydanie Specjalne 5000 sztuk limitowany nakład. Edycja Specjalna Książka plus CD Alkopoligamia.com 2014 rok / Biały Kruk

Premiera najnowszego albumu Ten Typ Mesa pod tytułem ''Trzeba Było Zostać Dresiarzem'' miała miejsce 18 kwietnia 2014 roku. Ja z ciekawości postanowiłem zamówić trzy egzemplarze.


Pre-Order ruszył 16 kwietnia. Paczka dotarła do fanów 17-18 kwietnia. Swoją drogą szybko nakład zszedł, ponieważ ja zamówiłem 18 kwietnia a 22-go otrzymałem. No i jeszcze tego samego dnia jak otrzymałem przesyłkę, na Facebooku poinformowali o wyprzedanym nakładzie. Czyli załapałem się przez ciekawości przypadek.


3 sztuki sposród 5000.
Mam nadzieję, że Alkopoligamia.com nie będzie wznawiać produkcji tego kolekcjonerskiego wydania. Dzięki temu zyska ono na wartości.


Wybór felietonów Mesa zamieszczanych regularnie na portalu T-Mobile Music złożył się na ponad 140 stronicową publikację pełną dziwnych pomysłów i szalonych wywodów Typa.


Szczerze? nawet nie będę rozpakowywał z folii a co za tym idzie nie będę czytał tych felietonów. Za dużo mam osobistych felietonów w głowie na chwilę obecną.


Zabawne jest to, że kupiłem 3 sztuki a słucham tego albumu w wersji mp3. No ale jak to się mówi ''Po co kupować oryginalną płytę jak można sobie ją ściągnąć''.


Coraz to lepsze czasy nadchodzą, gdzie nikt nikomu nie żałuje naklejek. Jak patrzę na te wzory to myślę iż jest to arcydzieło stworzone pod wpływem dużej ilości procentów.
Tyle odnośnie płytkowego szaleństwa.

Wyszły już chyba 3 klipy promujące to wydawnictwo.  Teledysk do ''Tul Petardę'' najbardziej przypadł mi do gustu. To co gość Olaf Deriglasoff  nawinął na koniec...mistrzostwo