środa, 31 lipca 2013

Kędzior - Żarymajka (mixtape) (data wydania: 2010 rok, Żary, woj. Lubuskie)


Z cyklu należy o tym Przypomnieć Wspomnieć żeby Niezapomnieć
Kędzior  - Żarymajka to wydany nielegalnie wirtualnie  darmowy mixtape jednego z najlepszych głosów Żarskiej Sceny. Można by było wręcz rzecz, że Kędzior to najlepszy gracz w Żarach. Styl, flow i oryginalność, to bez wątpienia cechy, które ten chłopak posiada. Numery takie jak: ''Wszyscy'', ''Tuż Obok'', ''Moje Miejsce'' i ''Kebab'' tylko udowadniają jego skillsy w podróżowaniu autostardą muzyczną. Materiał nie męczy uszu, nie jest za długi no i można powiedzieć, że jest przyzwoicie zrealizowany jak na amatorskie studio. Tekstowo dostajemy zapis emocjonalnych przemysleń po zabawne podejście do niektórych tematów. Od pierwszego do ostaniego numeru noga tryzmana jest na gazie. Gdy wielu w Żarach zwalnia napotykając na dziury w drodze on zasuwa jak niemiec na autobahnie. Jeśli mówić o nim iż ma potencjał to innych należałoby określić jako impotentów rapu. Bo łatwo jest się przewrócić nawet na prostej drodze...cokolwiek
Wracając do samego materiału, który ukazał się w 2010 roku. To po przesłuchaniu odnosimy wrażenie, że chłopaczyna odstępuje od reszty. Osobiście jak dla mnie, jest na szczycie góry Mount Everest a reszta raperów z Żar na kopcu kreta. Jeśli tacy ludzie jak BeDoZet iskrzą to Kędzior powinien już płonąć jak lasy w północnej Kalifornii
  Na chwilę obecną Kędzior pracuje nad kolejnym materiałem. Mam nadzieje, że w końcu ukarze się jakiś klip z jego udziałem.